dołącz do nas!
GRAMY W JEDNEJ DRUŻYNIE
Zobacz, kogo obecnie szukamy
Etapy procesu rekrutacji
Wysłanie i weryfikacja CV to początek Twojej przygody. Zazwyczaj proces rekrutacji składa się z 4 etapów, choć w wypadku niektórych stanowisk bywa krótszy.
Telefon
Jak najszybciej chcemy poznać najlepszych kandydatów. Umawiamy się z nimi na krótką rozmowę telefoniczną lub via skype.
Zadanie
Jeśli obie strony poczuły chemię, prosimy o rozwiązanie zadania rekrutacyjnego. Przygotuj się na wyzwanie!
Spotkanie
Rozwiązanie zadania świetnie Ci poszło? Zapraszamy na spotkanie z Twoim menedżerem, omówicie wykonane zadanie i Twoje mocne strony.
Feedback
Niezależnie od tego, czy zdecydujemy się na współpracę czy nie, możesz liczyć na informację zwrotną.
Dlaczego warto pracować w e-point?
Będziesz tworzyć rozwiązania, które dostarczają klientom realną wartość i odpowiadają na ich potrzeby biznesowe. Czekają Cię ambitne zadania i praca dla rynkowych liderów, takich jak ING Bank Śląski, Inter Cars czy Raiffeisen Polbank.
Jeśli ktoś dołącza do naszego zespołu, zwykle zostaje z nami na długo. Często spędzamy też czas razem poza biurem - w e-point działa 7 gildii zainteresowań, a Ty będziesz mógł stworzyć kolejną.
Będziesz pracować w przyjaznym, domowym biurze bez open space zlokalizowanym w zielonej okolicy blisko metra. W e-point unikamy nadgodzin i pracy w weekendy.
Oferujemy nie tylko prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport, ale także benefity dopasowane do potrzeb naszych pracowników, np. wykłady dla rodziców, wyjścia na trampoliny, starty w zawodach sportowych czy zajęcia i masaże z fizjoterapeutami w siedzibie firmy.
Jesteśmy na rynku od ponad 20 lat, dowieźliśmy ponad 500 projektów, zatrudniamy 200 osób i stale się rozwijamy. Dla naszych pracowników oznacza to połączenie pewności zatrudnienia i możliwości spełniania się w nowych rolach i projektach.
…i dąż do mistrzostwa. Koncentrujemy się na Twoich mocnych stronach, abyś mógł osiągać mistrzostwo. Z nami staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie. Prowadzimy program rozwoju przez talenty, obejmujący m.in. test Strenghtsfinder i warsztaty synergii w zespołach.
,,Odkryj swój talent...
... i dąż do mistrzostwa" to jeden z punktów naszego Kodeksu Honorowego. Został zainspirowany książką "Po pierwsze: złam wszelkie zasady", która potwierdza nasze wieloletnie obserwacje, że ludzie mają powtarzalne wzorce zachowania, myślenia i odczuwania. Te wzorce, czyli talenty, można świadomie rozwijać - wówczas stają się podstawą mistrzostwa.
Według autorów książki to właśnie w obszarze talentów tkwi największy potencjał rozwoju każdego człowieka. Proponują świadome odejście od naprawiania słabości i skupienie na rozwoju talentów do mocnych stron. Mocne strony to talenty wzbogacone o wiedzę i umiejętności.
Odkryliśmy narzędzie, test StrenghtsFinder, które pozwoliło przekuć nasze intuicje w wiedzę. Już pierwsze wyniki testów identyfikujących talenty naszych pracowników były objawieniem - precyzyjnie opisywały wrodzone predyspozycje, które widzieliśmy w praktyce od lat.
W teście talenty podzielono na 4 grupy:
- wykonywania
- wpływu
- strategicznego myślenia
- nawiązywania relacji.
Wynik nie definiuje, kim możesz być albo co możesz osiągnąć, ale wskazuje wrodzone predyspozycje, podejście do rozwiązywania problemów i sposób radzenia sobie z wyzwaniami.
W 2016 roku zapoczątkowaliśmy w e-point program rozwoju talentów. Pracownicy są zachęcani do wykonania testu badającego ich 5 wiodących talentów oraz omówienia swoich wyników z trenerem mocnych stron. Prowadzimy też serię warsztatów synergii talentów w zespołach.
Bazując na swoich talentach będziesz autorem własnej ścieżki rozwoju. Może ona polegać na pogłębianiu wiedzy i umiejętności w jednej dziedzinie lub na sukcesywnym poszerzaniu kompetencji o nowe obszary i sprawdzaniu się w nowych rolach.
Wierzymy, że znając swoje talenty będziesz w stanie dokonywać świadomych wyborów w sferze rozwoju osobistego i zawodowego.
Więcej o programie talentów w e-point w artykule: Dlaczego warto inwestować w talenty?
Nagrody i wyróżnienia
Odwiedź naszego bloga
Historie naszych pracowników
Swoją przygodę w e-point jak i karierę w IT zacząłem 7 lat temu studiując na pierwszym roku na wydziale informatyki. Zaczynałem jako Content Developer czyli osoba odpowiedzialna za uzupełnianie treści na stronach wchodzących w skład portali internetowych. Po kilku udanych projektach związanych z tworzeniem portali zaczęły pojawiać się coraz bardziej odpowiedzialne i techniczne zadania, miałem okazję testować manualnie i automatycznie aplikacje pod czujnym okiem doświadczonych testerów.
Po udanej przygodzie z testowaniem rozpocząłem pracę na stanowisku Service Managera. Zajmowałem się wówczas organizacją pracy zespołu zajmującego się rozwiązywaniem zgłoszeń serwisowych oraz wstępną analizą zgłaszanych problemów. Pracując "obok" zespołu deweloperskiego oraz rozwijając się w kierunku programowania na studiach, bardzo chciałem spróbować swoich sił jako młodszy programista.
Po rozmowie z CTO dostałem wymarzoną szansę i zacząłem stawiać pierwsze kroki jako junior developer. Po kilku udanych projektach oraz napisaniu wielu linijek kodu przyszedł czas na awans, najpierw na stanowisko regular developera, a następnie senior developera, na którym to stanowisku pracuję do tej pory. Wszystko, co wiem na temat wytwarzania oprogramowania od strony praktycznej nauczyłem się w e-point. Dostałem szansę rozwoju w kierunku, w którym czułem i czuję się najlepiej.
Dariusz Samsel
Senior Developer
Pracę w e-point zaczęłam w 2008 r., w dziale Finansów, w którym spędziłam 8 lat. Okazało się jednak, że swoją miłość do Excela mogę realizować również dla naszego klienta, jako Junior Data Analyst. Była to duża zmiana i wyzwanie, które otworzyło mi drzwi do poznania systemu eCommerce oraz zachowań i potrzeb jego użytkowników.
Ale dlaczego tylko analizować już wdrożone rozwiązania, skoro mogłabym je projektować? Współpraca z zespołem wdrażającym system pozwoliła mi poznać różne role i zrozumieć czym chciałabym się zajmować, a firma znając moje predyspozycje i kwalifikacje otworzyła przede mną drogę do kolejnej zmiany stanowiska, na takie o którego istnieniu wybierając studia nie miałam pojęcia - Systems & Business Analyst.
Po kilku latach i wielu bardzo różnorodnych projektach wiem, że chociaż droga była kręta, to jestem w odpowiednim miejscu, wciąż czerpiąc z doświadczenia zdobytego na poprzednich stanowiskach. Czasem słyszę: "14 lat w jednej firmie? Chyba się zasiedziałaś?" i odpowiadam "Pracuję tu 14 lat właśnie dlatego, że lubię zmiany i nowe wyzwania!"
Aleksandra Kafarowska
Systems & Business Analyst
Pracę w e-point zaczęłam 8 lat temu. Przyszłam tu z małej firmy, w której byłam jedynym Frontend Developerem. W e-point trafiłam do zespołu budującego strony internetowe na podstawie naszego autorskiego CMSa. Na początku poprawiałam drobne błędy, żeby z czasem móc zacząć samodzielnie prowadzić projekty od strony frontowej oraz współpracować w zespołach z innymi Frontend Developerami.
Możliwość tworzenia witryn banków, towarzystw ubezpieczeniowych czy funduszy inwestycyjnych, których reklamy widuję na billboardach czy w telewizji, sprawia mi dużo satysfakcji.
Praca Frontend developera nie jest dla mnie tylko wpatrywaniem się w ekran i pisaniem kodu. To również praca z ludźmi - wprowadzanie nowych pracowników w realia naszych projektów, prowadzenie praktyk i szkoleń - wewnętrznych i u klienta. Miałam możliwość uczestniczyć w Targach Pracy, Akademii e-point czy przeprowadzać rozmowy rekrutacyjne. Na co dzień współpracuję z developerami, architektami oraz UX-ami czy Project Managerami, cenię sobie tę różnorodność i wpływ moich rekomendacji na tworzone projekty. Wiele się tu nauczyłam, a jeszcze wiele przede mną, m.in. rozwój w nowych dla mnie technologiach, np. React.
Ewa Dybowska
Senior Front End Developer
Do e-point dołączyłam w 2016 roku jako Asystentka Dyrektora ds. Operacji. Wtedy po raz pierwszy miałam możliwość obserwować w jaki sposób zarządza się projektami w IT i jak działają procesy. Działając u boku Dyrektora ds. Operacji i całego sztabu ekspertów nauczyłam się fundamentów pracy jako przyszły manager i zdobyłam tajniki wiedzy jak taka praca wygląda “od kuchni”.
W 2018 roku dostałam propozycję, aby wspierać rozwój spółki-córki, która wówczas miała na celu promowanie produktów i usług e-point na arenie międzynarodowej, a co za tym idzie także pozyskiwanie nowych klientów spoza Polski. Tworzenie nowych procesów, analiza różnych rynków i marketing (wszystko w języku angielskim) było naprawdę ciekawym wyzwaniem. Dowiedziałam się bardzo dużo o samym procesie powstawania i rozwoju firmy, jej prowadzeniu, zarządzaniu zespołem, kontakcie z klientami i podwykonawcami, ale także o sobie. W tym czasie działałam jako Junior Project Manager, a finalnie zostałam Regular Project Managerem.
Po ponad 1,5-rocznej przygodzie wróciłam do spółki-matki by obsługiwać bieżące projekty e-point. Początkowo praca nie należała do najłatwiejszych, ponieważ musiałam się na nowo dostosować do procesów e-point, jednak po tych kilku latach stwierdzam, że naprawdę było warto przejść taką ścieżkę. Obecnie działam jako Senior Project Manager i spełniam się w całościowym zarządzaniu projektami, przy okazji wspierając innych PMów w czasie ich wdrażania oraz w bieżącej pracy.
Dorota Chamerska
Senior Project Manager
Jestem absolwentem Informatyki ze specjalizacją Inżynieria oprogramowania na Politechnice Łódzkiej. Pracę w e-point zacząłem w 2015 roku jako Junior Architect. Pracowałem przy projektach związanych z branżą finansową oraz eCommerce: wdrażałem systemy CMS, aplikacje integracyjne oraz różnego rodzaju systemy self-service.
Praca w software house’ie pozwoliła mi w bardzo krótkim czasie zebrać ogromne doświadczenie: architektoniczne, projektowe i organizacyjne. Przez ponad 8 lat pracy pełniłem różne role i stanowiska - zaczynając jako Junior Architect, po drodze będąc m.in. Starszym Architektem Systemów i Principal Architect’em, aż do teraz, gdy pełnię rolę CTO. Praca w e-point bez przerwy dostarcza mi okazji do rozwoju i zdobywania wiedzy - miałem przyjemność współpracować ze świetnymi inżynierami, specjalistami i klientami.
Wraz z zespołem pracuję nad standaryzacją oraz wprowadzeniem do spółki rynkowych narzędzi wspomagających wytwarzanie oprogramowania - w tym narzędzi wykorzystujących AI. Chcę rozwijać kompetencje firmy związane z chmurami publicznymi i aplikacjami cloud native oraz kulturą devops.
Łukasz Krukowski
Chief Technology Officer
Od kilku miesięcy w e-point pracuję jako Key Account Manager, lecz moje doświadczenie ze sprzedażą i pracą z klientem jest o wiele dłuższe – bo aż dziesięcioletnie. W IT jestem od ponad 2 lat.
Co jest ważne w pracy na stanowisku KAM-a? Na pewno słuchanie potrzeb klientów i odpowiadanie właściwym rozwiązaniem. Nie zostawiam klienta z problemem - zawsze szukam rozwiązania i udzielam wsparcia.
Do moich głównych zadań należą m.in. sprzedaż rozwiązań i usług oferowanych przez firmę, analiza biznesowych potrzeb klienta pod kątem oferowania nowych rozwiązań, przygotowywanie ofert oraz zamówień, czy reprezentowanie firmy na konferencjach, szkoleniach lub innych wydarzeniach biznesowych.
Jak lubię pracować? Zadaniowo! - dzielę projekty na zadania i po kolei je realizuje, na końcu spinając wszystko w całość. Jeśli coś zaczynam, to zawsze to kończę. Cechuje mnie zaangażowanie, determinacja i dynamizm w działaniu.
Piotr Godlewski
Key Account Manager