Raport 2018
Proces zakupowy w B2B
wyzwania, trendy, inspiracje
68% polskich klientów B2B chce robić zakupy na rzecz firmy przez platformy e-commerce, a 36% - za pomocą urządzeń mobilnych. Przeczytaj więcej w raporcie “Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje”.
Z raportu dowiesz się:
- jak polski rynek B2B wygląda na tle globalnych trendów
- dlaczego cena nie jest decydującym argumentem przy wyborze partnera biznesowego
- jak wykorzystać e-commerce, content marketing i social media w B2B
- jak skutecznie budować relacje z klientami B2B przy wykorzystaniu nowych technologii
- jakie innowacyjne rozwiązania i modele biznesowe stosują producenci i dystrybutorzy z Polski i ze świata
W raporcie znajdziesz:
- wyniki badań ilościowych i jakościowych, przeprowadzonych na ponad 150 respondentach
- wypowiedzi 20 ekspertów i praktyków rynku B2B
- inspiracje i dobre praktyki
- analizę trendów globalnych i lokalnych
Close
Thank you!
We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.
If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know
Join us: