Darmowy ebook (w języku angielskim)
3 etapy cyfrowej ścieżki klienta w branży finansowej
Customer Engagement, Digital Onboarding, and Self-Service
W dynamicznym świecie bankowości i finansów przyszłość tkwi w cyfrowej transformacji. Przemyślana, starannie zaplanowana i efektywnie wdrożona digitalizacja może zwiększyć poziom płatności online nawet o 25% oraz przyczynić się do obniżenia kosztów operacyjnych o 10%.
Pobierz nasz bezpłatny e-book i poznaj inspirujące historie sukcesu wiodących instytucji finansowych takich jak ING Bank, Santander Bank, BNP Paribas, NN Investment oraz PZU.
Z ebooka dowiesz się:
- Czym jest cyfrowa ścieżka klienta? Wniknij głęboko w zawiłości i wyzwania cyfrowej podróży klienta w sektorze finansowym.
- Jak poprawiać jakość doświadczenia użytkownika? Sprawdź, dlaczego UX stanowi kompas wskazujący drogę do sukcesu Twojej instytucji.
- Jak optymalizować procesy operacyjne w instytucji finansowej? Poznaj sposoby na zwiększenie wydajności każdego etapu podróży klienta (customer engagement, digital onboarding oraz self-service).
- Jak wiele zależy od wydajnego systemu zarządzania treścią? Odkryj, jak nasz system do zarządzania treścią bez konieczności programowania może zwiększyć obecność twojej firmy w internecie.
Gotowy na kolejny etap transformacji cyfrowej? Skorzystaj z naszego ponad 25-letniego doświadczenia w branży bankowo-finansowej.
Thank you!
We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.
If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know
Join us: