Darmowy ebook
Digital Patient Experience: doświadczenie polskiego pacjenta
Cyfrowe doświadczenia pacjentów stają się dla branży medycznej tym, czym dla e-commerce były już od lat - polem walki o klienta (pacjenta). Cyfryzacja usług medycznych wymaga od placówek medycznych nie tylko wdrożenia odpowiednich narzędzi i technologii. Konieczne jest również spojrzenie na pacjenta w sposób holistyczny, zmapowanie jego podróży przez system ochrony zdrowia i wreszcie - zapewnienie mu spójnych i świetnych doświadczeń we wszystkich kanałach, z których korzysta.
W ebooku wyjaśniamy m.in.:
- Kim jest cyfrowy pacjent i czego oczekuje w kontekście e-zdrowia?
- Jak zmienia się podejście pacjentów do usług medycznych?
- Na czym polega Digital Patient Experience (DPX)?
- Podróż pacjenta przed i po optymalizacji DPX
- Jakie są najpopularniejsze błędy w procesie cyfryzacji opieki zdrowotnej?
- Co powinna obejmować strategia Digital Patient Experience? (narzędzia, procesy, technologia)
Pobierz nasz przewodnik po Digital Patient Experience i spójrz na doświadczenia z Twoją placówką medyczną oczami pacjentów.
Thank you!
We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.
If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know
Join us: