Raport 2017: pobierz za darmo
Raport Customer Journey w branży meblarskiej
Pionierskie badania e-point na temat ścieżki zakupowej klienta branży meblarskiej pokazują, jak wykorzystać w praktyce Customer Journey i jakie wyzwania biznesowe stoją dziś przed branżą meblarską - jednym z najbardziej dynamicznych sektorów polskiej gospodarki. To również przewodnik po zachowaniu nowoczesnego, cyfrowego, omnikanałowego konsumenta.
Pobierz darmowy raport, by przygotować swój biznes na nadchodzące zmiany.
Raport zawiera:
- rekomendacje oparte na analizie 70 sklepów meblarskich, online i offline, z Polski i zagranicy
- wypowiedzi 4 ekspertów branżowych
- 6 trendów, które definiują przyszłość branży
- wyniki badań mystery shopping, przeprowadzonych w 4 salonach dystrybutorów płyt drewnopochodnych
- analizę ścieżki zakupowej klienta as-is oraz projekt jej przemiany w roku 2020 na podstawie 10 wywiadów pogłębionych
Patronaty
Nad raportem patronat objęła Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli.
Thank you!
We send the ebook to the email address you provided. Your message has been sent.
If you're hungry for more knowledge, head to our blog.
In case you can't find the ebook in your inbox, let us know
Join us: