e-point talks - część naszego DNA. Jak było na 5. edycji?
e-point talks to cykliczna impreza wewnętrzna, na której dzielimy się wiedzą, inspirujemy nawzajem oraz integrujemy. W tym roku w Centrum Nauki Kopernik odbyła się jej piąta edycja.
5. edycja e-point talks w liczbach:
- 130 uczestników,
- 5 prezentacji pracowników na temat prowadzonych projektów, wyciągniętych z nich wniosków i dobrych praktyk,
- 14 pytań do prezesa i zarządu firmy w sesji Q & A
- 45 minut w kosmosie, czyli pokaz “Kosmiczna wyprawa” w planetarium Niebo Kopernika.
To jedno z licznych wydarzeń, jakie organizujemy w trosce o wymianę informacji i doświadczeń wewnątrz firmy. Są one dla nas szczególnie ważne w związku z dynamicznym rozwojem: zespół powiększa się i chcemy, by kolejne osoby współtworzyły zgrany team e-point.
Gramy w jednej drużynie
Silne więzi wewnątrz firmy to część naszego DNA: jak głosi nasz kodeks honorowy, wszyscy gramy w jednej drużynie, niezależnie od pełnionego stanowiska. Mamy wspólne cele i wiemy, że współpraca i korzystanie nawzajem ze swoich zasobów to najlepsza droga do sukcesu. To dlatego tak nam zależy na tym, by wiedzieć, nad czym pracują poszczególne zespoły oraz dzielić się spostrzeżeniami, doświadczeniami i wnioskami z projektów.
Rozwijamy talenty
e-point talks to dla prelegentów okazja do rozwijania swoich mocnych stron: pracownicy mogą w inny sposób niż na co dzień wykorzystać swoją ekspercką wiedzę. To dla nich również okazja do treningu wystąpień publicznych przed przyjaznym audytorium.
Konwergencja biznesu i technologii
Spotkania takie jak e-point talks są dla nas szczególnie istotne również dlatego, że pozwalają naszym pracownikom myśleć interdyscyplinarnie. Nie chcemy zawężać się do pracy w silosach: technologia, biznes, management, UX… Kluczem do naszego sukcesu – czyli sukcesu naszych klientów - jest szukanie niestandardowych odpowiedzi, które często powstają na styku różnych dyscyplin. Dlatego pielęgnujemy klimat sprzyjający spotkaniom i rozmowom. Podczas e-point talks okazją do niego były nie tylko kuluarowe dyskusje, ale i sesja Q&A, w której zarząd odpowiada na pytania pracowników.
Nigdy nie przestajemy się uczyć
Jesteśmy firmą opartą na wiedzy i to ona stanowi naszą przewagę konkurencyjną. Wydarzenia takie jak e-point talks pomagają się nam nieustannie poszerzać horyzonty, poznawać nowe rozwiązania oraz lepiej poznawać siebie nawzajem.