e-Commerce
Zwiększ sprzedaż, dzięki angażującym doświadczeniom zakupowym w omnichannel
Porozmawiajmy
Zaufali nam:
Od platformy sprzedażowej do transformacji cyfrowej
E-commerce to dla nas to coś więcej niż tylko sprzedaż online – to klucz do cyfrowego sukcesu Twojej firmy.
Pomożemy Ci odnieść ten sukces w e-commerce, łącząc zaawansowane procesy, innowacyjne technologie i spójne doświadczenia zakupowe.
Nasze rozwiązania zapewniają angażujące i intuicyjne interakcje z klientem na każdym urządzeniu i we wszystkich punktach styku z Twoją marką.
Dlaczego e-point?
Angażujące doświadczenia zakupowe
Dobrze zaprojektowane doświadczenia klienta to sekret każdego udanego wdrożenia e-commerce. Dzięki nim przekształcisz przypadkowych odwiedzających w lojalnych ambasadorów marki. Każde rozwiązanie e-commerce budujemy w myśl tej zasady, zapewniając użytkownikom płynną i bezproblemową podróż zakupową na każdym jej etapie.
e-point ma bardzo silne kompetencje w zakresie UX/UI. Dzięki temu dostarczyli nam kompleksowe rozwiązania.
Know-how z wielu branż
Nasze dwudziestoletnie doświadczenie w e-commerce obejmuje branże takie jak handel detaliczny, dystrybucja, produkcja i usługi. Specjalizujemy się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla modeli biznesowych B2B, B2C i B2B2C, prowadząc jednocześnie działania w zakresie globalnej ekspansji i handlu transgranicznego. Skupiamy się na zapewnieniu spójnych doświadczeń zakupowych w omnichannelowym modelu sprzedaży.
Dzięki ich zaangażowaniu, wiedzy oraz bliskiej współpracy z Google wdrożenie zakończyło się sukcesem.
Rozwiązania skoncentrowane na wynikach
Zapewniamy wszechstronne doradztwo w zakresie budowania strategii e-commerce. Wspieramy klientów w wyborze optymalnych narzędzi, integracji oraz metod realizacji projektów. Dostosujemy platformę e-commerce do Twojej obecnej architektury cyfrowej, zamieniając Twoją firmę w nowoczesną organizację cyfrową.
Poszukiwaliśmy firmy, która nie tylko zakoduje naszą wizję, ale partnera, który zrozumie naszą branżę.
Skalowalne platformy e-commerce
Jako eksperci w projektowaniu zaawansowanych rozwiązań e-commerce, budujemy platformy, które łatwo dostosowują się do zmieniających się potrzeb Twojego biznesu. Nasze rozwiązania są zaprojektowane tak, by wspierać Twoją firmę w każdym etapie jej rozwoju – od zarządzania zwiększonym ruchem internetowym, przez poszerzanie oferty produktów, aż po ekspansję na nowe rynki.
e-point był dla nas dużym wsparciem podczas planowania dalszego rozwoju naszego brand e-commerce.
Innowacyjne rozwiązania e-commerce wspierające cyfrową transformację biznesu
-
B2C e-Commerce
Pomożemy Ci wytyczyć strategię rozwoju oprogramowania i optymalizacji procesów, dzięki czemu zwiększysz przychody z e-commerce.
Specjalizujemy się w tworzeniu angażujących rozwiązań B2C, które skutecznie przyciągają klientów i zapewniają świetne doświadczenia zakupowe w różnych kanałach sprzedaży i na wielu urządzeniach.
- Wysoka wydajność
- Interfejsy dla urządzeń mobilnych
- Dostęp do nowych rynków
-
B2B e-Commerce
Budujemy dedykowane platformy B2B e-commerce, które odpowiadają na specyficzne wymagania biznesowe oraz ułatwiają komunikację z partnerami i klientami.
Nasze rozwiązania są dostosowane do wymogów B2B i obsługują nawet najbardziej złożone procesy. Projektujemy customizowane moduły do obsługi zamówień hurtowych, negocjowania cen, zarządzania umowami i elastycznymi opcjami płatności oraz systemy wspierające logistykę i wiele innych.
- Wydajne przetwarzanie zamówień
- Rozwiązania self-service
- Łatwe integracje
- Dostępność 24/7
-
Marketplace
Projektujemy dedykowane rozwiązania klasy Marketplace, które oferują personalizowane funkcjonalności i wyjątkowe doświadczenia cyfrowe dla kupujących i sprzedających.
Nasze rozwiązania umożliwiają testowanie nowych modeli sprzedaży, rozwijanie partnerstw i bezpieczną eksplorację nowych rynków.
Pomożemy Ci zaprojektować, wdrożyć i zoptymalizować marketplace maksymalizując konwersję ze sprzedaży.
- Szybkie MVP
- Szerokie możliwości integracji
- Płynny on-boarding sprzedawcy
- Funkcjonalności angażujące kupującego
-
Headless e-Commerce
To nowoczesne podejście do budowania platform cyfrowych zapewnia biznesowi łatwe wdrażanie innowacji, jednocześnie oferując klientom spójne doświadczenia zakupowe w wielu kanałach i różnych punktach styku z marką.
Wykorzystanie architektury headless w platformie e-commerce uczyni Twoją firmę bardziej elastyczną i skalowalną, zapewniając Ci długoterminową przewagę konkurencyjną.
- Spójne doświadczenia zakupowe
- Wsparcie omnichannel
- Krótki time-to-market
Trzy filary udanego wdrożenia e-commerce
Zarządzanie informacją produktową
Wdrożenie systemu do zarządzania informacją produktową (PIM, np. PimCore, Akeneo, Ergonode) to pierwszy krok na drodze do cyfrowej transformacji sprzedaży. Systemy klasy PIM zapewniają spójną prezentację oferty produktowej w wielu kanałach (omnichannel). Od bezbłędnych i kompletnych opisów produktowych po wysokiej jakości zdjęcia - PIM pomoże Ci przedstawić ofertę klientom w atrakcyjny sposób, budując zaufanie do twojej marki.
Integracje e-commerce
Nowoczesny e-commerce opiera się na integracjach. Połączenie platformy z różnymi narzędziami i zewnętrznymi systemami upraszcza procesy sprzedaży cyfrowej i zwiększa ich wydajność. Integracje mogą obejmować synchronizację danych magazynowych, bramek płatności, CRM, ERP, systemów logistycznych i innych narzędzi. Płynnie działający ekosystem e-commerce poprawia produktywność pracowników, zmniejsza liczbę błędów i zapewnia klientom przyjemniejsze zakupy.
Doświadczenie klienta
Wysoki poziom satysfakcji klientów jest niezbędny dla osiągnięcia sukcesu w handlu elektronicznym. Zapewnienie doskonałego doświadczenia cyfrowego wymaga zaprojektowania łatwej nawigacji, responsywnego designu, spersonalizowanych interakcji itd. Zrozumienie preferencji klientów i dbanie o ich doświadczenia pozwala budować z nimi silną relację, która przekłada się na długoterminową lojalność.
Dokładnie wiedzieli, czego potrzebujemy i jak działa nasz biznes.
Nasze wyniki mówią same za siebie
- 218% wzrost konwersji (od dodania do koszyka do zakupu) na platformie e-commerce Leifheit.
- Zadowolenie z wdrożenia w Leifheit było tak wysokie, że firma postanowiła powierzyć nam ekspansję na kolejnych 11 rynków.
- Ich niemiecki sklep postawiliśmy w trzy miesiące. Urósł do 7.000 transakcji w ciągu pierwszych czterech miesięcy.
- A skoro przy ekspansji jesteśmy: dla Inter Cars (branża samochodowa) zbudowaliśmy platformę B2B e-commerce, która obsługuje 100.000 warsztatów w 16 krajach.
- Platforma ta przetwarza 1,7 miliona produktów w 7.000 kategoriach i 170 miliardów indywidualnych cen.
- Nasza inicjatywa transformacji cyfrowej dla Amway Europe doprowadziła do tego, że 85% wszystkich zamówień jest przetwarzanych za pośrednictwem kanału cyfrowego.
Dzięki partnerstwu i zaangażowaniu e-point udało się zrealizować w założonym terminie wszystkie wymagania biznesowe.