Zaufali nam:
Pełne wsparcie - od zdefiniowania problemu do wdrożenia rozwiązania
Jako Twój partner w procesie cyfrowej transformacji, zapewnimy ci wsparcie na każdym etapie tej podróży. Pomożemy Ci zaprojektować strategiczne rozwiązania odpowiadające w równym stopniu na potrzeby użytkowników i biznesu.
Podobnie jak doświadczeni rzemieślnicy rozumiemy, że naszym celem nie jest stawianie pojedynczych cegieł, lecz budowa domu. Wspólnie zbudujemy solidne fundamenty pod transformację Twojej firmy w nowoczesną, cyfrową organizację.
Dlaczego e-point?
Holistyczna strategia
Nasze kompleksowe podejście przyśpieszy cyfrowy rozwój Twojej firmy. Jako software house z silnymi kompetencjami strategicznymi i projektowymi, skutecznie działamy w trzech kluczowych obszarach innowacji: wydajności biznesowej, doświadczeniach użytkownika i technologii. Bez względu na to, z jakim wyzwaniem się zmagasz, odkryjemy źródło problemu i zaproponujemy holistyczne rozwiązanie.
Specjaliści e-point posiadają kompetencje technologiczne i wiedzę biznesową oraz rozumieją doświadczenia użytkowników.
Dojrzałe procesy projektowe
Projektowanie doświadczeń jest esencją naszej działalności. Na przestrzeni lat opracowaliśmy unikalny proces, który integruje najbardziej skuteczne elementy z metodologii takich jak design thinking, projektowanie usług i projektowanie behawioralne. Potrafimy szybko identyfikować optymalne strategie dla różnych wyzwań biznesowych, oszczędzając Twój czas i pieniądze.
Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o naszych klientach.
Know-how z wielu branż
Wieloletnie doświadczenie w pracy z różnorodnymi markami pozwoliło nam dogłębnie poznać specyfikę wielu sektorów jak finanse, bankowość, handel, energetyka, opieka zdrowotna i ubezpieczenia. Specjalistyczna wiedza branżowa, wsparta solidnymi umiejętnościami technologicznymi i doświadczeniem projektowym, pozwala nam budować rozwiązania, które skutecznie adresują kluczowe wyzwania firm na drodze do cyfrowej transformacji.
Dokładnie wiedzieli czego potrzebujemy i jak działa nasz biznes.
Przekształć firmę w wydajną organizację cyfrową
-
Experience Strategy
Odkryjemy i zdefiniujemy źródło wyzwań biznesowych, z jakimi mierzy się Twoja organizacja i pomożemy Ci je pokonać.
Skoncentrujemy się na zrozumieniu potrzeb Twoich klientów, analizie środowiska branżowego, zbadaniu wewnętrznych aspektów organizacyjnych i okryjemy najlepsze ścieżki rozwoju Twojego biznesu.
Przygotujemy dla ciebie strategię cyfrową oraz praktyczne metody umożliwiające przeprowadzenie skutecznego wdrożenia.
- Strategia UX
- Mapowanie podróży klienta
- Wskaźniki CX
- Koncepcje usług
-
Experience Design
Poprowadzimy Cię przez proces projektowania nowego produktu cyfrowego, od wstępnej koncepcji do wykonalnego prototypu.
Zdefiniujemy kluczowe elementy nowego systemu i zaplanujemy kolejne kroki przed wdrożeniem.
Otrzymasz od nas szczegółowo zaprojektowany, gotowy do wdrożenia prototyp (MVP) spersonalizowanego rozwiązania cyfrowego.
- Projekt architektury informacji
- Kluczowe ścieżki użytkowników
- Prototypy cyfrowych rozwiązań
-
Experience Development
Pomożemy Ci pokonać wyzwania projektowe w sytuacjach, kiedy problem jest jasno zdefiniowany lub istnieje możliwość wykorzystania gotowych rozwiązań technologicznych.
Zapewniamy szybkie wdrożenie oraz dostosowanie rozwiązań out-of-the box do specyficznych potrzeb twojej firmy.
Dzięki zaawansowanej personalizacji oraz opracowaniu nowych ścieżek użytkownika, poszerzymy funkcjonalność systemów, z których już korzystasz.
- Prototypy High-Fidelity
- Copy & Microcopy
- Projektowanie graficzne
Partnerem projektu transformacji cyfrowej mogła być tylko firma, która łączy kompetencje technologiczne, wiedzę biznesową oraz zrozumienie doświadczenia użytkownika. e-point stał się dla nas takim partnerem.
Projekty bez badań są jak obietnice bez pokrycia
-
Wewnętrzny zespół badawczy
Zamiast opierać decyzje biznesowe na przeczuciach i intuicji, zawsze zalecamy testowanie założeń projektowych za pomocą sprawdzonych metod naukowych.
Kompleksowe wsparcie badawcze jest integralną częścią naszych usług z zakresu projektowania i strategii, zapewniając tym samym podstawę do podejmowania świadomych i przemyślanych decyzji.
Takie podejście pozwala uniknąć nieprzewidzianych poprawek i kosztownych zmian w późniejszych etapach projektu.
- Badania z użytkownikami
- Testy użyteczności
- Audyt UX
Specjaliści e-point posiadają szerokie kompetencje w zakresie pracy badawczej, warsztatowej i designerskiej, dzięki którym dostarczyli nam wiedzę, która jest niezwykle cennym wsparciem w pracy nad produktami, marketingiem i identyfikacją grup docelowych.
Nasze wyniki mówią same za siebie
- Pomogliśmy Santander Bank Polska wdrożyć wieloetapową strategię, która poprawiła szybkość ładowania strony o 250% i zwiększyła konwersję o 10%.
- W rezultacie Santander.pl został uznany najszybciej ładującym się portalem wśród polskich banków (przed współpracą z nami ich strona zajmowała czwarte miejsce).
- Dla sieci sklepów Komfort zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy sekcję inspiracji, która szybko doprowadziła do 82% wzrostu średniej wartości zamówienia i 205% wzrostu średniego czasu spędzonego na stronie.
- Nasza współpraca z Leifheit polegająca na poprawie cyfrowych doświadczeń klientów w kanale e-commerce, zaowocowała wzrostem konwersji o 218% i spadkiem liczby porzucanych koszyków o 59%.
- Pomogliśmy im również zaprojektować lepsze doświadczenie mobilne niemieckich klientów, co spowodowało wzrost liczby użytkowników mobilnych o 33,75%.
- Stworzyliśmy system samoobsługowy do umawiania wizyt dla BNP Paribas Bank, który w ciągu zaledwie dwóch miesięcy zwiększył efektywność procesu o 206%
- Nasze rozwiązanie dla BNP Paribas Bank dwukrotnie zwiększyło liczbę samodzielnie umówionych spotkań i odciążyło dział obsługi klienta podczas Covid-19.
- Z powodzeniem zrealizowaliśmy inicjatywę transformacji cyfrowej dla Amway Europe, w efekcie czego 85% wszystkich zamówień jest przetwarzanych za pośrednictwem kanału cyfrowego.
e-point posiada bardzo doświadczony zespół nastawiony na współpracę. Charakteryzuje ich gotowość do działania i profesjonalizm.