Portale Self-Service dla Usługodawców

Zmniejsz koszty obsługi klienta dzięki naszym angażującym portalom samoobsługowym

  

Porozmawiajmy

Dlaczego potrzebujesz portalu self-service?

To proste. Dzięki samoobsłudze i automatyzacji Twoi klienci będą szybciej znajdowali informacje, których potrzebują. Dla Ciebie oznacza to nawet 40-procentowy wzrost sprzedaży.

Zbyt piękne, żeby było prawdziwe? Nasi klienci - Stoen, Inter Cars, NN Investment Partner, czy Hella+Health - są innego zdania.

"Dokładnie wiedzieli, czego chcemy i jak działa nasz biznes".

Portale dla klientów, kontrahentów, partnerów, dostawców, inwestorów, pracowników, pacjentów

Dla naszych klientów najczęściej projektujemy:

  • Portale Sprzedażowe
  • Platformy Obsługi Klienta
  • eBOKi
  • Portale do obsługi wniosków
  • Portale Transakcyjne
  • Portale Self-Service
  • Platformy Komunikacyjne
  • Portale Onboardingowe
  • Portale do umawiania spotkań
  • Portale dla pracowników
  • Portale Korporacyjne
  • Systemy ticketowe

Kto potrzebuje portalu?

Firmowy portal, który możesz szybko skalować i dostosować do Twoich potrzeb będzie idealny, jeśli chcesz:

  • Zmniejszyć koszty obsługi klienta 
  • Odciążyć przeciążone działy obsługi klienta i poprawić ich jakość
  • Wdrożyć efektywne strategie sprzedaży jak cross-selling i up-selling  
  • Usprawnić procesy onboardingu dla klientów, kontrahentów i/lub pracowników
  • Zwiększyć poziom samoobsługi i zapewnić dostęp do Twoich usług 24/7 
  • Zautomatyzować nieefektywne procesy jak obieg dokumentów czy obsługa wniosków 
  • Zwiększyć wiedzę klientów (i w konsekwencji sprzedaż) na temat Twojej oferty
  • Szybko rozwijać swój biznes ograniczając jednocześnie koszty zatrudnienia 
  • Zdobyć cenne insajty o preferencjach Twoich klientów
  • Zapewnić sobie przewagę konkurencyjną oferując lepszy poziom cyfrowych doświadczeń

Wśród naszych klientów są firmy ubezpieczeniowe, instytucje finansowe, banki, firmy farmaceutyczne, producenci samochodów i dostawcy energii.

"Solidny partner IT specjalizujący się w zwinnej implementacji produktów cyfrowych".

Jak portal self-service wspiera biznesy naszych klientów?

Co potrafią nasze portale? Niech liczby przemówią.

Dla Stoen (dostawcy energii) zaprojektowaliśmy portal samoobsługowy, który zautomatyzował przepływ pracy i zdigitalizował 90% wszystkich wniosków od klientów B2B i B2C.

Na przestrzeni lat współpracowaliśmy ze Stoen przy 3 niestandardowych projektach. Tak bardzo byli zadowoleni z naszego partnerstwa.

Dla banku BNP Paribas stworzyliśmy samoobsługowy system umawiania spotkań, który zwiększył wydajność procesu o 206% w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od wdrożenia.

Nasz autorskie rozwiązanie przyniosło bankowi 3 razy więcej samodzielnie umówionych spotkań i odciążyło dział obsługi klienta podczas Covid-19.

Dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej Adamend zbudowaliśmy portal treści, który umożliwia sprawne zarządzanie 10-cioma wersjami językowymi strony internetowej, oraz płynną obsługę 35 różnych sekcji i komponentów.

Portal, który zaprojektowaliśmy dla PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce, szybko przyniósł firmie 3-krotny wzrost wskaźnika wyceny do sprzedaży, a także 3-krotny wzrost wskaźnika odwiedzin do wyceny.

Nasz wieloletni klient ING Bank odnotował 14% wzrost czasu spędzonego na stronie i konwersji po tym jak zaprojektowaliśmy dla niego szereg interaktywnych funkcji zwiększających zaangażowanie użytkowników (np. kalkulatory kredytowe).

Przy okazji: dzięki naszej pomocy w digitalizacji procesów ING Bank wygrał nagrodę Best Digital Bank.

Co mówią o nas nasi klienci?

"e-point to nie tylko dostawca usług informatycznych ale przede wszystkim wszechstronny i bardzo cenny partner biznesowy".

"e-point ma (...) bardzo doświadczony zespół, a współpraca opiera się na partnerstwie. Charakteryzuje ich gotowość do działania i profesjonalizm ".

"e-point dał się poznać jako zespół o wszechstronnych kompetencjach z dziedziny rozwoju oprogramowania".

"Nasz partner wykazał się dużą elastycznością i szybkością reakcji na zmienność oczekiwań oraz regulacji co jest niezwykle istotne w naszej branży".

"Poszukiwaliśmy firmy, która nie tylko zakoduje naszą wizję, ale partnera który zrozumie naszą branżę i będzie współuczestniczył w tworzeniu produktu, który ma dokonać transformacji cyfrowej".

"Dokładnie wiedzieli, czego chcemy i jak działa nasz biznes".

Awards & Recognitions

Poznaj więcej historii sukcesów naszych klientów

Od 1996 roku z powodzeniem dostarczamy niestandardowe rozwiązania softwarowe dla firm z różnych branż, takich jak bankowość, ubezpieczenia, FinTech, MedTech, motoryzacja, eCommerce, sektor energetyczny i wiele innych. Miarą naszego sukcesu jest zadowolenie naszych klientów.

Zaufali nam:

Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem

Interesuje Cię wdrożenie portalu self-service w Twojej organizacji? Napisz do nas i umów się na niezobowiązującą 15-minutową konsultację z jednym z naszych ekspertów. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i stwórzmy razem coś niezwykłego.

Piotr Różycki

Account Director

telefon +48 600 054 353

prozycki@e-point.pl

Zostaw wiadomość