Portale Self-Service dla Usługodawców
Dlaczego potrzebujesz portalu self-service?
To proste. Dzięki samoobsłudze i automatyzacji Twoi klienci będą szybciej znajdowali informacje, których potrzebują. Dla Ciebie oznacza to nawet 40-procentowy wzrost sprzedaży.
Zbyt piękne, żeby było prawdziwe? Nasi klienci - Stoen, Inter Cars, NN Investment Partner, czy Hella+Health - są innego zdania.
"Dokładnie wiedzieli, czego chcemy i jak działa nasz biznes".
Portale dla klientów, kontrahentów, partnerów, dostawców, inwestorów, pracowników, pacjentów
Dla naszych klientów najczęściej projektujemy:
- Portale Sprzedażowe
- Platformy Obsługi Klienta
- eBOKi
- Portale do obsługi wniosków
- Portale Transakcyjne
- Portale Self-Service
- Platformy Komunikacyjne
- Portale Onboardingowe
- Portale do umawiania spotkań
- Portale dla pracowników
- Portale Korporacyjne
- Systemy ticketowe
Kto potrzebuje portalu?
Firmowy portal, który możesz szybko skalować i dostosować do Twoich potrzeb będzie idealny, jeśli chcesz:
- Zmniejszyć koszty obsługi klienta
- Odciążyć przeciążone działy obsługi klienta i poprawić ich jakość
- Wdrożyć efektywne strategie sprzedaży jak cross-selling i up-selling
- Usprawnić procesy onboardingu dla klientów, kontrahentów i/lub pracowników
- Zwiększyć poziom samoobsługi i zapewnić dostęp do Twoich usług 24/7
- Zautomatyzować nieefektywne procesy jak obieg dokumentów czy obsługa wniosków
- Zwiększyć wiedzę klientów (i w konsekwencji sprzedaż) na temat Twojej oferty
- Szybko rozwijać swój biznes ograniczając jednocześnie koszty zatrudnienia
- Zdobyć cenne insajty o preferencjach Twoich klientów
- Zapewnić sobie przewagę konkurencyjną oferując lepszy poziom cyfrowych doświadczeń
Wśród naszych klientów są firmy ubezpieczeniowe, instytucje finansowe, banki, firmy farmaceutyczne, producenci samochodów i dostawcy energii.
"Solidny partner IT specjalizujący się w zwinnej implementacji produktów cyfrowych".
Jak portal self-service wspiera biznesy naszych klientów?
Co potrafią nasze portale? Niech liczby przemówią.
Dla Stoen (dostawcy energii) zaprojektowaliśmy portal samoobsługowy, który zautomatyzował przepływ pracy i zdigitalizował 90% wszystkich wniosków od klientów B2B i B2C.
Na przestrzeni lat współpracowaliśmy ze Stoen przy 3 niestandardowych projektach. Tak bardzo byli zadowoleni z naszego partnerstwa.
Dla banku BNP Paribas stworzyliśmy samoobsługowy system umawiania spotkań, który zwiększył wydajność procesu o 206% w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od wdrożenia.
Nasz autorskie rozwiązanie przyniosło bankowi 3 razy więcej samodzielnie umówionych spotkań i odciążyło dział obsługi klienta podczas Covid-19.
Dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej Adamend zbudowaliśmy portal treści, który umożliwia sprawne zarządzanie 10-cioma wersjami językowymi strony internetowej, oraz płynną obsługę 35 różnych sekcji i komponentów.
Portal, który zaprojektowaliśmy dla PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce, szybko przyniósł firmie 3-krotny wzrost wskaźnika wyceny do sprzedaży, a także 3-krotny wzrost wskaźnika odwiedzin do wyceny.
Nasz wieloletni klient ING Bank odnotował 14% wzrost czasu spędzonego na stronie i konwersji po tym jak zaprojektowaliśmy dla niego szereg interaktywnych funkcji zwiększających zaangażowanie użytkowników (np. kalkulatory kredytowe).
Przy okazji: dzięki naszej pomocy w digitalizacji procesów ING Bank wygrał nagrodę Best Digital Bank.
Co mówią o nas nasi klienci?
"e-point to nie tylko dostawca usług informatycznych ale przede wszystkim wszechstronny i bardzo cenny partner biznesowy".
"e-point ma (...) bardzo doświadczony zespół, a współpraca opiera się na partnerstwie. Charakteryzuje ich gotowość do działania i profesjonalizm ".
"e-point dał się poznać jako zespół o wszechstronnych kompetencjach z dziedziny rozwoju oprogramowania".
"Nasz partner wykazał się dużą elastycznością i szybkością reakcji na zmienność oczekiwań oraz regulacji co jest niezwykle istotne w naszej branży".
"Poszukiwaliśmy firmy, która nie tylko zakoduje naszą wizję, ale partnera który zrozumie naszą branżę i będzie współuczestniczył w tworzeniu produktu, który ma dokonać transformacji cyfrowej".
"Dokładnie wiedzieli, czego chcemy i jak działa nasz biznes".
Awards & Recognitions
Poznaj więcej historii sukcesów naszych klientów
Od 1996 roku z powodzeniem dostarczamy niestandardowe rozwiązania softwarowe dla firm z różnych branż, takich jak bankowość, ubezpieczenia, FinTech, MedTech, motoryzacja, eCommerce, sektor energetyczny i wiele innych. Miarą naszego sukcesu jest zadowolenie naszych klientów.
Zaufali nam:
Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem
Interesuje Cię wdrożenie portalu self-service w Twojej organizacji? Napisz do nas i umów się na niezobowiązującą 15-minutową konsultację z jednym z naszych ekspertów. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i stwórzmy razem coś niezwykłego.