visual-e-point-partnerem-pimcore
News/
PIM

e-point SA dołącza do grona partnerów Pimcore

 

Z dumą ogłaszamy, że zostaliśmy srebrnym partnerem Pimcore, lidera w dziedzinie zarządzania danymi produktowymi i doświadczeniem klientów.

Zarządzanie informacjami o produktach (PIM) to kluczowy element strategii omnichannel, który umożliwia firmom efektywnie zarządzać danymi o produktach w różnych kanałach sprzedaży. Systemy PIM ułatwiają organizację i dystrybucję informacji o produktach, co przekłada się na spójną i satysfakcjonującą obsługę klienta. Dzięki wdrożeniom PIM firmy mogą zautomatyzować procesy związane z zarządzaniem katalogami produktów, co z kolei zwiększa ich sprzedaż i poprawia doświadczenia zakupowe.

Dzięki współpracy z liderem rynku, jakim jest Pimcore zyskujemy dostęp do zaawansowanych narzędzi, które usprawnią dostarczanie kompleksowych rozwiązań w obszarze zarządzania danymi produktowymi oraz szerzej — platform e-commerce.

"To dla nas ważny krok naprzód w budowaniu wartości dla naszych klientów. Wdrażając Pimcore od wielu lat doceniamy innowacyjność i elastyczność tego narzędzia, a przede wszystkim realną wartość, którą wnosi dla naszych klientów — wzrost sprzedaży i doskonałe ROI. Rozwój partnerstwa potwierdza tę wartość i otwiera nowe możliwości dla naszych klientów".

Łukasz Trzaska

Dyrektor Rozwoju DXP

e-point SA

Linkedin logo

e-point jest wiodącą firmą technologiczną w Polsce zajmującą się tworzeniem innowacyjnych i przyjaznych dla użytkownika rozwiązań cyfrowych, platform e-commerce, portali korporacyjnych, aplikacji mobilnych i innych rozwiązań IT. Zespół ponad 200 programistów i ekspertów stawia cyfrowe doświadczenie w centrum wszystkich projektów. W swoim portfolio posiada takie firmy jak: Iglotex, Inter Cars, Leifheit, Decathlon, Adamed, Forte, Morele.net, Aleo.com, CCC.

Pimcore to wszechstronna platforma zarządzania danymi, która łączy w sobie zarządzanie informacjami o produktach, cyfrowe aktywa oraz doświadczenia klientów w jednej unikalnej strukturze. Wiodące marki, takie jak Siemens, Audi i Nestlé, korzystają z Pimcore, aby efektywnie zarządzać swoimi danymi produktowymi oraz poprawiać doświadczenia klientów, co w rezultacie zwiększa ich konkurencyjność na rynku.