Digital Experience Consulting
Rozwiązania cyfrowe skoncentrowane na pacjencie
Pomagamy firmom z branży medycznej wejść na digitalową ścieżkę rozwoju. Projektujemy produkty i usługi cyfrowe w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb pacjentów. Ważne są dla nas zarówno biznesowe jak i technologiczne aspekty projektu. Nasz autorski proces wypracowany podczas 20 lat doświadczenia obejmuje kompleksowe podejście zgodne z metodą Design Thinking z uwzględnieniem dużej liczby warsztatów.
Krok 1. Badanie podróży pacjenta
- Zbadamy zachowania Twoich pacjentów i zdobędziemy pogłębioną wiedzę na temat ich prawdziwych potrzeb i problemów
- Uwzględnimy Twoje potrzeby biznesowe i zweryfikujemy możliwości technologiczne
- Dokonamy analizy otoczenia rynkowego i sprawdzimy, które trendy najsilniej oddziałują na decyzje Twoich pacjentów
Krok 2. Analiza doświadczeń pacjentów
- Zdefiniujemy i zweryfikujemy kluczowe wartości dla pacjentów i interesariuszy biznesowych
- Określimy obszary doświadczenia pacjenta wymagające poprawy lub wdrożenia nowych rozwiązań
- Wyznaczymy mierniki sukcesu dla całego projektu
Krok 3. Prototyp rozwiązania
- W oparciu o zebrane insajty przygotujemy projekt produktu lub usługi dopasowany do wymagań pacjentów i realizujący Twoje cele biznesowe
- Stworzymy i przetestujemy prototyp rozwiązania (MVP) oraz zbierzemy feedback od użytkowników
- Przygotujemy brief CX, wireframe UX i kluczowe wymagania funkcjonalne
Krok 4. Strategia i rekomendacje technologiczne
- Zbadamy Twoje otoczenie technologiczne i wymagania kluczowych interesariuszy
- Opracujemy koncepcję architektury IT skoncentrowaną na doświadczeniach pacjentów i uwzględniającą Twoje otoczenie technologiczne
- Zaplanujemy niezbędne inicjatywy cyfrowe, integracje systemów informatycznych i rekomendacje narzędzi dla wdrożenia zaprojektowanego wcześniej rozwiązania
- Przygotujemy kompletny brief technologiczny, który pozwoli Ci płynnie przejść do planowania wdrożenia
Otrzymasz od nas:
INSAJTY JAKOŚCIOWE
Unikalna wiedza na temat potrzeb Twoich pacjentów, modelu biznesowego i otoczenia rynkowego
MAPĘ PODRÓŻY PACJENTA
Docelowa i obecna ścieżka pacjenta zawierająca kluczowe persony i wiodące punkty styku z placówką medyczną
PROPOZYCJĘ WARTOŚCI (VP)
Kluczowe korzyści rozwiązania zaspokajające realne potrzeby pacjentów
KPI
Zestaw kluczowych mierników sukcesu, dzięki którym zmierzysz efektywność rozwiązania
PROTOTYP ROZWIĄZANIA (MVP)
Prototyp z rekomendacjami dotyczącymi doświadczeń pacjentów, umożliwiający przeprowadzenie testów z użytkownikami
PROJEKT PRODUKTU LUB USŁUGI
Projekt uwzględniający feedback od użytkowników i zawierający rekomendacje odnośnie architektury IT oraz niezbędnych integracji i narzędzi
STRATEGIĘ PATIENT EXPERIENCE
Kompletna strategia transformacji cyfrowej skoncentrowana na potrzebach i doświadczeniach pacjentów, zawierająca brief technologiczny i wytyczne CX
.
Benefity dla branży medycznej
DLA PACJENTÓW
- Większa dostępność usług medycznych
- Łatwiejszy dostęp do lekarzy specjalistów
- Krótszy czas oczekiwania na wizytę
- Wyższy poziom samoobsługi
- Szybsza diagnostyka i lepszy dostęp do wyników badań
- Większy komfort leczenia
DLA PERSONELU
- Łatwiejszy dostęp do dokumentacji medycznej
- Automatyzacja powtarzalnych zadań i procesów
- Zwiększenie zaangażowania pacjentów
- Odciążenie od czynności administracyjnych
- Lepsze warunki pracy
DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
- Niższe koszty operacyjne i administracyjne
- Mniejsza rotacja pracowników
- Większa liczba konsultacji
- Dotarcie do nowych klientów
- Budowa silnego brandu
- Wdrożenie innowacji budujących przewagę konkurencyjną
Dlaczego warto z nami pracować?
Mamy ponad 20 lat doświadczenia we wdrażaniu angażujących produktów cyfrowych i usprawnianiu procesów biznesowych. Wiedzę, którą zdobyliśmy podczas realizacji setek projektów dla liderów z różnych branż, wykorzystujemy by wesprzeć transformację cyfrową polskiej branży medycznej.
Design & IT
Jako jedni z pierwszych firm IT w Polsce połączyliśmy kompetencje designowe i technologiczne. Zatrudniamy ponad 200 specjalistów, którzy rozumieją kontekst biznesowy i technologiczny realizowanych przez nas projektów.
Digital Exprience
Pracujemy według autorskiego procesu inspirowanego metodologią Design Thinking. Wykorzystujemy najlepsze praktyki projektowania cyfrowych doświadczeń. Badamy, analizujemy, ulepszamy.
Human Centric
W naszych projektach na pierwszym miejscu zawsze stawiamy potrzeby człowieka - pracownika, klienta czy kontrahenta. Tworzymy rozwiązania w oparciu o prawdziwe insajty realnych użytkowników, jednocześnie pamiętając o Twoich celach biznesowych.