Obsługa procesów sprzedażowych Raiffeisen Polbank
Raiffeisen Polbank
Poprawa Customer Experience poprzez integrację formularzy ActiveForms oraz systemu BPM z systemami bankowymi
W e-point uważamy, że współpraca jest wartością, dlatego staramy się, aby nasze rozwiązania ułatwiały współpracę innym. Pracując nad stworzeniem dla Raiffeisen Polbank procesów sprzedażowo - obsługowych zintegrowaliśmy z systemami bankowymi nasze formularze ActiveForms oraz system BPM. Dzięki temu zarówno klienci indywidualni, jak i korporacyjni są obsługiwani tak szybko jak nigdy dotąd.
Kiedy klient Raiffeisen Polbank potrzebuje dodatkowej usługi, np. konta walutowego, znajdzie niezbędne formularze po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej.
- formularzy ActiveForms
- systemu Autoryzacji Wniosków
- systemu do zbierania wniosków - BPM
Zostały one w pełni zintegrowane z wewnętrznymi systemami banku.
Wykorzystana technologia
Active Forms
ActiveForms to kreator formularzy online wspierający RWD.
Można je wykorzystać w marketingu (np. landing pages, kampanie lead generation), sprzedaży oraz obsłudze bieżącej (np. systemy self-service, integracja z bankowością internetową).
Narzędzie nie tylko redukuje czas i koszt wdrożenia. Pozwala również na tworzenie formularzy o dowolnym stopniu złożoności, weryfikację wprowadzanych danych w czasie rzeczywistym oraz optymalizację konwersji.
Czytaj więcejIntegracje odpowiedzią na rewolucję czasu
Kiedy cieszymy się kolejnym wdrożeniowym sukcesem nadchodzi moment, gdy wszyscy uświadamiają sobie potrzebę szybkości: klienci chcą szybko otworzyć konto, szybko porozmawiać z konsultantem, szybko mieć podpisaną umowę. To jest chwila , kiedy wiemy, że tylko dalsze zintegrowanie LEADera z innymi systemami banku jest w stanie na tyle zautomatyzować procesy, abyśmy pobijali rekordy świata w prędkości obsługi klientów.
Zintegrowanie z systemem call center sprawiło, że w ciągu kilku sekund od złożenia wniosku klient może dostać telefon od konsultanta. To najlepszy moment, aby sfinalizować sprzedaż. Integracja z systemem do zakładania kont wyniosła obsługę klienta na jeszcze wyższy poziom – teraz można otworzyć konto bankowe online, w ciągu zaledwie kilku minut, a wszystko przy użyciu ActiveForms.
W międzyczasie realizowaliśmy wiele kampanii, integrując się z partnerami banku, którzy cross-sellingiem sprzedawali produkty bankowe za pomocą swoich serwisów. Możliwości marketingowe są właściwie nieograniczone przy użyciu tego combo: ActiveForms + LEADer.
Nie tylko komercja
2016 rok przyniósł bankom kolejne duże wyzwanie: program Rodzina 500+ i udostępnienie klientom możliwości złożenia wniosków o to dofinansowanie z poziomu bankowości elektronicznej. Znów stanęliśmy na wysokości zadania i w ciągu 4 tygodni zintegrowaliśmy się z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, stworzyliśmy zaawansowany formularz do składania wniosków oraz pomogliśmy Raiffeisenowi znaleźć się w czołówce banków, które wdrożyły ten system.
Nie trzeba było długo czekać na kolejny podobny projekt: tym razem formularz PIT WZ, który umożliwia wysłanie z poziomu bankowości elektronicznej wniosku do Urzędu Skarbowego, aby zrobił za nas rozliczenie roczne.
Co dalej?
Wszystko! Budowanie procesów i wdrażanie kolejnych nietypowych metod sprzedaży w Raiffeisenie jest dla nas największym motywatorem i z przyjemnością podejmujemy się kolejnych wyzwań.
Możemy pomóc również Tobie. Napisz do nas, a my przeprowadzimy analizę Twoich potrzeb biznesowych i ustalimy, co możemy zrobić, aby poprawić doświadczenia pracowników i klientów Twojej firmy.
Porozmawiajmy. Napisz do nas.