SAP Hybris Commerce 6.7: przegląd nowych funkcji
27 kwi 2018 / 1min
W kwietniu wyszła kolejna aktualizacja SAP Hybris Commerce, wiodącej platformy klasy enterprise dla e-commerce. Wersja 6.7 rozwija ideę klientocentryczności oraz dostarczania użytkownikom lepszych doświadczeń zakupowych.
Ponadto poprawiono mechanizmy wyszukiwania oraz dodano integracje z innymi systemami SAP: Hybris Marketing i Revenue Cloud.
Na jakie nowe funkcje warto szczególnie zwrócić uwagę?
- Bardziej zaawansowana personalizacja komponentów na stronie dzięki zmianom w edytorze CMS Smart Edit
- Tworzenie i dystrybucja treści na stronach innych niż związane z bieżącą instancją SAP Hybris Commerce (od wersji 6.7 Smart Edit wspiera CORS, Cross Origin Resource Sharing)
- Pobieranie treści z edytora Smart Edit do nie-akceleratorowych storefrontów dzięki nowemu, REST-owemu API. To duży krok ku rozłączaniu storefrontu od reszty platformy oraz rozwiązań klasy SPA i PWA
- Wygodniejsze zarządzanie promocjami: łatwe pozycjonowanie promowanych produktów w wynikach wyszukiwania, wsparcie filtrów i sortowanie z poziomu backoffice. Zaktualizowanie modułu Adaptive Search i wycofanie jego poprzednika, modułu Commerce Search
- Rule Group Exclusivity i Order Entry Consumption: poprawki i nowe funkcje Promotion Engine
- Konwersja dokumentacji API Omnichannel Commerce do formatu Open API/ Swagger (zwiększa czytelność)
- Single Sign-On (SSO) dodane do back-office (domyślnym dostawcą - SAP Cloud Identity)
- Porównywarka produktów w back-office
- Masowe zatwierdzanie i edycja produktów
- Import mediów do produktów przez Excela
- Poprawki i optymalizacje czasu startu serwera
- Optymalizacja wydajności całego rozwiązania w trybie produkcyjnym
Wersja 6.7 to też nowe integracje dla SAP Hybris Marketing Cloud (przede wszystkim związane z RODO/GDPR) oraz Hybris Revenue Cloud, a także aktualizacja bibliotek i technologii takich jak:
- Solr (do wersji 7.1.2)
- Tomcat (do wersji 8.5.23)
- Spring (do wersji 4.3.14.RELEASE)
- ZK Framework (do wersji 8.5)